Osobní

Petr Hahn

Můj praděda Vít z Vrcovic.

Na svého pradědečka vzpomínám často, důkladně a s láskou. Žil ve Vrcovicích (cca 3km od Písku) v klasickém jihočeském stavení ve vesnickém stylu.

25.3.2011 v 16:19 | Karma článku: 30.35 | Přečteno: 2912 | Diskuse

Petr Hahn

2010 Expedice Brazílie-Amazonie - DÍL DESÁTÝ – NA ČLUNU

Ráno jsme se probudili a kluci měli domluven s profesionálním průvodcem Alvarem výšlap do pralesa. Protože to měli naplánované na minimálně půl dne a asi 10 km, vzdal jsem se účasti.

27.2.2011 v 15:53 | Karma článku: 11.74 | Přečteno: 1028 | Diskuse

Petr Hahn

Z lovce sběračem.

Počasí bylo včera nevlídné tak, že jsem si byl jist skutečností, že komunisti zase točej zeměkoulí. Nicméně jsem se rozhodl své líné těleso protáhnout po lese, na místo vysedávání s rybářskými pruty u vody a tak jsem houbařský košík uchopil za uchopíč, nastartoval obludu a vyrazil do hvozdů.

5.1.2011 v 10:11 | Karma článku: 9.67 | Přečteno: 880 | Diskuse
Počet článků 201 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1693
Zdravím Vás. Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo. Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg. Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí. Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova. Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci. Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost. Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Seznam rubrik

Oblíbené články

více