Přátelé...ujasněme si to.

16. 04. 2015 13:31:00
V poslední době se mi dostalo od některých z Vás na vědomí, že Vám vadí to, co prezentuji na svém fcb profilu potažmo i v jiných mediích. Vadí Vám, že se vymezuji vůči bolševikům, vůči některým politickým osobnostem, vůči "umělcům" a vůbec vůči čemukoli. Chtěl bych Vám k tomu říci několik věcí.
1)Pokud nechcete býti facebookem upozorňováni na mé posty, protože Vás nezajímají, obtěžují, vypněte si prostě UPOZORNĚNÍ. Ty tři tečky nahoře vpravo Vám dají možnost to vypnout. Ale neotravujte mne s tím v hodpodě. Nevyčítejte mi, co si myslím a co jak cítím, protože já to nepíšu Vám. Píšu to všem, kteří to číst chtějí a proto májí upozornění zapnuté. 2)Nevychovávejte mne. Nikdo mne nebude už nikdy vychovávat. 3)Mám své důvody proč vnímám různé věci nějak a vy ty důvody neznáte, protože nejste vševědoucí. Nevíte, co mám za sebou a většina z Vás netuší ani náznakem, proč si co myslím. 4)Kdokoli z Vás se se mnou pustí do debaty na tato témata, pravěpodobně se se mnou dostane do křížku, protože já mám jasno a odmítám se hrbit, couvat a neznám v těchto věcech kompromis a tak chci aby bylo jasno v tom, že ten, kdo vyvolává spor jste Vy. Já jdu do hospody výhradně za muzikou a lidmi, které mám rád. Ne za tím, abych tam řešil politické spory. 5)Pokud Vám vadí mé postoje, které zde prezentuji, tak si uvědomte že jejich komentováním v putyce kazíte náladu mně, sobě, i ostatním a já dnes musel kvůli tomu odejít přibliženě o tři hodiny dřív, než jsem měl v úmyslu...a nebylo to poprvé. 6)Jsem už opravdu velkej kluk a vím co a proč říkám, nebo píšu - už dávno. 7)Některé z Vás mám natolik rád, že se (na rozdíl od Vás) velice ovládám ve vyjadřování při kontaktu s Vámi pod vlivem griotky. Já totiž vím, že některá slova se nedají vzít zpátky a s těmito slovy hospodařím, jako se šafánem. 8)Nesnažte se mne citově vydírat - nefunguje to. 9)Pokud Vás zajímá, proč své názory a postoje ventiluji veřejně, je to proto, že mi nesmírně vadí mlčící většina, která si občas "ustříkne" svůj osobní názor v soukromí, nebo maximálne nad půllitrem, ale já jsem toho názoru, že je potřeba postoje prezentovat veřejně. Proto píšu naprosto otvřeně sem, na svůj web a taky na svůj blog., Taky bych svůj malý život mohl "nějak překlepat ve smrádku a teploučku", ale nechci a je to moje věc a volba. 10)A nakonec - než se začnete přehrabovat v mém svědomí - prohrábněte nejdřív párkrát své vlastní. Tohle není ve zlém, nicméně to myslím velice vážně.Vím, že působím, jako potížista, ale vůbec to nemám v úmyslu. Jen se bráním.Útok v mém podán vypadá úplně jinak.Děkuji za pochopení a věřte - mi. Nebo se o to, prosím, pokuste, Ti, kterých se to týká, nejsou kremlofilové, ani lidé úplně komunisticky myslící. Musel jsem včera vyslechnout větu:"Já taky nemám rád komunisty, ale nemám potřebu o tom někde pořád psát", což byla zřejmě věta, která mi oznamovala, že bych se měl držet tohoto příkladu. Jen že držhubné se podle mého názoru hrubě nevyplácí. Když se toto dozvím od člověka, kterého mám rád, tak jsem bezbranný. To české velice osvědčené "smrádek, ale teploučko" je v myslích lidí zažráno tak silně a hluboko, že se nedivím už tomu, že naše vláda se chová ohledně Ruska a NATO jako partička přizdi... - vy víte. Mlčení ji v tom podporuje. Jen jedna jediná věc pro mne za bolševika byla lepší - byli jsme mladší. A to fakt nebyla jejich zásluha. Velice rozpačitě vnímám také skutečnost, že já jsem jeden večer atakován někým, komu vadí mé názory a postoje, já (protože do hospody chodím výhradně kvůli muzice a kamarádům) vysvětlím dotyčnému, že si s ním o tom velice rád promluvím ale jinde, jinde a hlavně za střízliva...Čímž mu dám slušně, ale jasně najevo, aby mi dal s politikou teď a tady pokoj, protože není správná doba, místom a konstalace. On se ke mně přesto ještě 4-5x vrátí a poučuje mne o tom, že bych měl taky poslouchat druhou stranu a přijímat informace jaksi "vyváženě" - patrně proto, že "není šprochu, aby na něm nebylo pravdy trochu". To mi po několkátém opakování hne žlučí a protože nejsem flegmatik, nýbrž emotivní a impulzívní člověk - bouchnou mi saze, vytočím se, vylítnou nějaká slova o ...(doplňte si nějaké libovolné vulgarity), načež se seberu, sbalím a jdu do háje, protože zkaženej večer považuji za lepší ukončit, než prodlužovat. A co se stane, když přijdu příště? Vyslechnu si(od někoho jiného, kdo byl minule ale přítomen):"Hele, ale jestli budeš mít zase ty svoje nálady...". Což si tedy přeložím tak, že držení huby je žádoucí i tehdy, když mne někdo kritizuje a kádruje. A jsem si jist, že tomu, kdo mne minule opakovaně atakoval, otravoval a nakonec vyprovokoval - neřekne nikdo ani popel.On totiž zřejmě uvědoměle poslouchá i ruskou propagandu na které je přece trochu toho šprochu...a to je pro mne zkrátka hnus. Jen na vysvětlenou - já se tu o tom nerozepisuju proto, abych si foukal bebíčko, ale proto, že stále tímto vyjasňuji svůj názor na věc a myslím si, že někdo z dotyčných si to tu přečte. Tedy - že mimojiné nadále nedržím hubu, ale zároveň tím nedržením vysvětluju jak a proč. Je to pro mne prostě důležité a nadále platí - kdo nechce číst - není to jeho povinnost ani společenská. nejedná se o vybírání desetikoruny na SČSP. Ostatně stejně tak není společenskou povinností ani přátelství. Ještě chci dodat, že chápu fakt, že ne každý má potřebu se vyjadřovat ke všemu. Ne každý vládne slovem tak, aby považovat tuto činnost za nutnou, vhodnou, či potřebnou. Ne každý se zabývá tím kterým tématem ať už z důvodu toho, že jej to nezajímá, nebo tomu prostě nerozumí a odmítá si na to vytvářet názor - natož jej ještě prezentovat a dokonce veřejně. Tomu všemu rozumím a akceptuji to částečně jako pohodlnost (a já jsem ve spoustě oblastí taky naprosto pohodlný až spíš líný). Já se přece taky nezabývám zdravotnictvím, včelařením, genetikou ani obilnými parazity. Ale mám názor na tuto sociálně politcko psychologickou součást života společnosti a protože mi vadí, že paměť národa jaksi na viny komunistů, které poznamenali náš národ na mnoho generací dopředu již - značně opomíjí. A to komunisti potřebují - na tom cílevědomě pracují. Jejich lži zase kontaminují hlavy málo odolných, důvěřivých, manipulovatelných a snadno ovlivnitelných lidí jednoduchými líbivými hesly a propagandou. A já vnímám jako svou morální povinnost (nechci ji přímo pateticky označit za poslání) s tímto bojovat a nemlčet. Nemlčet i za ty mlčící. A já bych na jejich místě takovou činnost kvitoval s povděkem - že ji někdo dělá i za mne. A pokud toto konám proti někomu, tak skutečně rád, ale zároveň ho odmítám považovat za přítele. Neočekávám ničí vděk - dělám to sám od sebe z vnitřního puzení a pocitu spoluzodpovědnosti. A žvanit si do toho nenechám ani skrytými bolševiky, kteří mi občas vyhrožují vším možným - ani nikým jiným. Rozhodně se ale za své názory nenechám od nikoho buzerovat, ani pranýřovat. Já si prostě myslím, že mezi kamarády, za konzumace alkoholu v hospodě se nemají kontroverzní témata vytahovat, má být pohoda a muzika. Tím myslím jak politiku, tak třeba náboženství, protože jsem ateista, mám na věc svůj názor, kterej nikomu nevnucuju, ale pokud mne někdo chce zkoušet informovat o tom, oč přicházím, atd - se zlou se potáže, pokud neslyší na argument, že toto není téma na debatu se mnou. Já mám rád svobodu a to ve všem. Proto asi žiju sám, jezdím do světa a říkám pravdu o tom, co jak vnímám. Nevadí mi diskuse vedená konstruktivně a s nadhledem ve slušné formě. Jen nesmí být vedena snahou mne vychovávat, měnit a někam dotlačit. To je prostě špatně. Jsou lidé, kterým naslouchám víc, protože je vnímám jako přirozené autority. Těch je minimum, protože s autoritama jsem měl vždy problém - respektive spíš s nadřízenýma, kteří pro mne autoritou nebyli. Proto jsm dostkrát musel změnit zaměstnání a nakonec si život zařídit tak, abych byl šéf já. Pozn. aut.: Článek je slepen z prvotního článku a odpovědí na příspěvky v diskusi na fcb, které dovysvětlují prvotní text. Proto působí trochu nesourodě, ale jako nositel informace takto postačí.
Autor: Petr Hahn | čtvrtek 16.4.2015 13:31 | karma článku: 13.16 | přečteno: 500x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Společnost

Karel Trčálek

Kateřina Konečná prozradila, že dnešní komunistické názory jsou docela nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 7:56 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 0 | Diskuse

Tomáš Flaška

Tak si ty ruské volby shrňme

A řekněme si, co to vypovídá o nás. Stačí se podívat na různé reakce. A řeknu to takto – nestačíte se divit.

19.3.2024 v 7:04 | Karma článku: 10.14 | Přečteno: 87 | Diskuse

Ladislav Pokorný

Kateřina Konečná nechtíc prozradila, že dnešní komunistické názory jsou naprosto nelidské

O tom, že se komunisté nepolepšili a že jsou pátou kolonou putinovského Ruska, víme už dlouho. Ale že komunisté dnes vyhánějí demokratické politiky z televizních studií, otřáslo námi všemi. Kde se nová komunistická zvůle zastaví?

19.3.2024 v 0:59 | Karma článku: 25.96 | Přečteno: 361 | Diskuse

Eva Kislingerová

Budeme válčit se Slovenskem?

Z vyjádření některých politiků může nezúčastněný pozorovat nabýt dojmu, že diplomatické vztahy se Slovenskem jsou na bodu mrazu. Z médií to vypadá, že válka začíná a u Hodonína bude tanková bitva.

18.3.2024 v 13:24 | Karma článku: 21.76 | Přečteno: 527 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak s Babišem dohnat a předehnat ne Západ, ale Putinovo Rusko?

Západ se nám rozpadá před očima. Zato Rusko doslova vzkvétá. S doháněním Západu je konec, teď už nám zbývá, než jen dohánět a předhánět Rusko...

18.3.2024 v 11:15 | Karma článku: 18.72 | Přečteno: 237 | Diskuse
Počet článků 201 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1693
Zdravím Vás. Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo. Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg. Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí. Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova. Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci. Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost. Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Seznam rubrik

Oblíbené články

více

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...