Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Prezidenta jsem volil zodpovědně

Otevřel jsem před týdnem obálku, vyňal volební lístky a ten Miloše Zemana odnesl na záchod k dalšímu využití.

Po chvíli jsem k němu přidal Petra Hanniga, jehož intelektuální úroveň mne vyloženě neuspokojila...až zaskočila. Myslím si, že karikatury a parodie na hrad nepatří. Jako prezident, ani jako jeho mluvčí.

Obálku jsem zavřel a nechal obsah zrát.
Shlédl a vyslechl jsem několik předvolebních debat v tv a rozhlasu. Poslední dnes v autorádiu na Radiožurnálu před 14:00 hod.
Přišel jsem domů a oddělil Michala Horáčka. V průběhu volební kampaně u mne ztratil spoustu bodů zejména svým projevem. 
Chápu jeho úsilí, ale připadalo mi, jako by denně několik hodin nacvičoval před zrcadlem. Působil na mne křečovitě, příliš naléhavě, usilovně a úplně nepřirozeně na to, jaký je to před kamerou zkušený matador. Taky mi připadalo, jako by se sám do sebe zamiloval a objevil v sobě netušené dálavy a hlubiny moudra. Člověk má asi nechat obdiv své osoby na druhých.
Přestal pro mne být přesvědčivý.

Rozložil jsem zbylých šest volebních lístků, po krátké rozvaze jsem vyloučil Vratislava Kulhánka za jeho nadšení pro přijetí eura a Jiřího Hynka, který mi připadal poměrně nevýrazný.

Zbyli čtyři ze kterých bych každého neměl vůbec problém podpořit.

Vyloučil jsem Marka Hilšera, který mi připadá přece jen trochu mladý a nemá ještě odžito dost času na slovo "zkušený". Ale velmi si ho vážím za jeho protesty proti ruské anexi Krymu. Možná příště...

Jiří Drahoš na mne působí trochu "panákovitě" a koženě, což možná dělá jeho akademická minulost, nicméně ne nesympaticky. Určitě je to dobrý kandidát, ale já prostě musím selektovat už na základě detailů.

K volbám jsem šel se dvěma kandidáty v obálce s tím, že to nechám na poslední okamžik za plentou.
Tam jsem pak do orazítkované obálky vložil volební lístek Pavla Fischera, který mi připadá jako vyzrálý muž, dobrý rétor s kvalitní profesní historií a zkušeností, vzdělaný, charismatický a charakterní.
Navíc trojdebatě vedené v angličtině na kterou kromě něho přišli pánové Hilšer a Horáček, měl (dle mého) angličtinu bezkonkurenční a po celou volební kampaň jsem měl pocit, že jeho projev je poměrně civilní (nicméně distinguovaný), nechybí smysl pro humor a výrazná slušnost.

Volebnímu lístku Mirka Topolánka (který mne včera velmi příjemně překvapil ve finálové TV debatě, ale nehodlám podlehnout kouzlu okamžiku pamětliv Marka Dalíka, atd...) jsem pak venku řekl:"Neser! Stříbro taky dobrý." :-)

Ale pánové Hilšer, Topolánek, Drahoš a Fischer, pro mne byli stejně přijatelní všichni, takže taková malá Sofiina volba.

Přeji všem dobrou svobodnou volbu a nám všem prezidenta moudrého, slušného, charakterního, s nadhledem, smyslem pro humor i fair play.

Takového, který bude respektovat ústavu a na hrad si vezme s sebou team lidí, kteří tam nebudou dělat ostudu.

Jde o budoucnost.

Autor: Petr Hahn | sobota 13.1.2018 11:37 | karma článku: 20,28 | přečteno: 909x
  • Další články autora

Petr Hahn

Inaugurační blivajz.

Nečekal jsem od inauguračního projevu Miloše Zemana nic dobrého, takže mne úplně nezaskočil (jako asi nikoho), ale zavilost jeho nenávistí (ne - není jen jedna) je pozoruhodná.

8.3.2018 v 20:58 | Karma: 27,99 | Přečteno: 777x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Voloďa volá Milošovi

Takže to vidím jasně. Zadržený kurdský politik Salám Muslim zadržen v Praze. Erdogan po vzoru Putina své odpůrce označuje za teroristy (Putin za fašisty, agenty a vlastizrádce).

26.2.2018 v 12:23 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1223x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Mstivost a podlost opět NA HRAD!

Pohřeb marných nadějí na slušnost a lidskost. Lež a nenávist okázale vítězí nad pravdou a láskou. Už trochu moc dlouho...

27.1.2018 v 19:15 | Karma: 31,30 | Přečteno: 1817x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Hvězda prezidentské diskuse - Světlana Witowská

Někdo tak krásný, přirozený a příjemný ... by snad opravdu dokázal překonat i rozpory mezi tábory a lidi pojit.

25.1.2018 v 22:20 | Karma: 27,32 | Přečteno: 1134x | Diskuse| Společnost

Petr Hahn

Debatu prezidentských kandidátů na Primě jsem čekal horší.

Jiří Drahoš odolal jak Zemanovi, tak hulvátskému chování jeho pavlačové klaky. Stejně tak neschopnému vedení moderátora.

24.1.2018 v 20:24 | Karma: 17,57 | Přečteno: 589x | Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Herečky ze Zlaté labutě vydražily rekvizity ze seriálu pro děti z dětských domovů

23. dubna 2024

Seriál Zlatá labuť se blíží do finále, a proto TV Nova uspořádala v sobotu charitativní akci v Art...

Británie uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, oznámil premiér

23. dubna 2024  16:56

Britská vláda uvede zbrojní průmysl do válečného režimu, uvedl v úterý britský premiér Rishi Sunak...

Hrozí nový Černobyl. Centrum Střední Asie mohou zamořit radioaktivní kaly

23. dubna 2024  16:52

Nestabilní odkaliště vzniklá v Kyrgyzstánu po těžbě uranové rudy v dobách Sovětského svazu hrozí...

Policie pátrá po dezinformátorovi Zítkovi. Nedorazil k soudu

23. dubna 2024  15:54,  aktualizováno  16:34

Policie pátrá po dezinformátorovi Pavlu Zítkovi. V úterý odpoledne o tom informovala na svém webu....

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1699x
Zdravím Vás.
Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo.
Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg.
Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí.
Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova.
Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci.
Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost.
Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Seznam rubrik

Oblíbené články