Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevidím na Winstonovi  Churchillovi nic za co by mohl být veleben, nebo si zasloužit dlouhý život.  Parazit jako každý jiný. 

Mám jiné adepty.  Bastiat, Mises, Rothbard, ....

1 5
možnosti
Foto

P63e59t71r 69H20a81h31n

9. 2. 2015 21:56

Vaši adepti mne nezajímají. Nechte si je pro své vize. V mé bydlet nebudou.

1 0
možnosti
OP

Máte tam skvělej překlep "prcní lidé", ale jinak je dobře, že nejste pánbůh. Každý člověk má na světě své místo i ten darebák. Všichni vámi jmenovaní darebáci se jimi stali proto, že jim to ostatní lidé umožnili

2 0
možnosti
Foto

P92e78t18r 50H43a26h85n

9. 2. 2015 21:33

Kromě toho překlepu, na který už mne upozornil kamarád (ale stejně děkuji) mi nepíšete nic nového. Ale darebák se nestane darebákem jen proto, že mu to ostatní umožní. Stane se jím bez ohledu na ostatní. Umožní si to sám. A já bych právě byl pro to, aby místo některých darebáků tu mohli být lepší jedinci...jen tak "matrixově".

1 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1699x
Zdravím Vás.
Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo.
Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg.
Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí.
Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova.
Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci.
Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost.
Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Seznam rubrik

Oblíbené články