Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Určitě k vrácení vedly onoho muže nějaké pozitivní pohnutky, ale znal jsem mládežníky, kteří také kradli CD s oblíbenou hudbou, doma si je vypálili a doslova z legrace rozbalené vrátili - pochopitelně vyčištěné od otisků - na regál. Nějak ale nechápali, že i tak je to krádež duševního vlastnictví a rozbalené zboží se běžně nedá prodat. Majitel je pak prodával na aukčních serverech. 8-o

0 0
možnosti

Celý život se víceméně pohybuji v obchodu a o to více dovedu ocenit co se stalo. Před lety se mi stala podobná příhoda, i když nešlo o krádež. Zákazník potřeboval vodící lištu a řetěz na motorovou pilu a jak jsme hledali vhodný kus, docela se to na pultu nahromadilo. Nakonec byly vybrané správné kusy, pán zaplatil a odešel. Já v klidu uklízel zbylé zboží a najednou se pán vrátil a donesl mi lištu a řetěz, které odnesl omylem navíc. Vůbec jsem o tom nevěděl a možná bych až při inventuře zjistil, že mi něco chybí :-) To jsou takové ty drobné okamžiky, kdy si řeknu, že vše na světě není tak zlé a špatné :-)

0 0
možnosti
Foto

Možná se hnulo svědomí, kdo ví. Prostě to vymyslí jen život. Každopádně díky za zveřejnění, tyto příběhy je vždy hezké číst.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS