Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vystihl jste to naprosto přesně. Toto byl asi zlom.

Když vyčetl Zemanovi, že je prezidentem dolních deseti milionů, tak mi naskočil na zádech ledový pot - to byl polibek smrti sobě samému.

Zdroj: https://hahn.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=646289

Skvělý postřeh.

8 0
možnosti
Foto

Ano, protože on je presidentem jen necelým 5 milionům a 200 tisícům. Nic moc.

4 8
možnosti
Foto

Teď jsem na titulní straně iDnes viděl aktuální fotku Zemana a dost jsem se zděsil. Ten výraz v obličeji dost dobře znám..... nevěstí nic dobrého.

Obávám se, že víc než jeden novoroční projev nebude v TV hlásat. Je to nejisté, možná ani ten ne. :-/

3 7
možnosti
Foto

Obávám se, asi až důvodně, že leckdo vypadá podstatně hůře, když zde s vypětím všech svých sil ,,vypotí" své příspěvky, potažmo články;-(Pro ,,uklidnění" těchto ,,person" Já to rozhodně nejsemR^ Holt, mnohými kýžený návrat k normalizaci ve stylu ,,úderných vyšších cosi", se jaksi nekoná. Inu, i Kalousek, a ten by to taky opravdu rád, jakož i jiní, až nahlas zaplakal;-D

4 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti
LB

Ale není všem dnům konec :-)

7 2
možnosti
Foto

ano. /s malými písmeny/

R^

3 2
možnosti
Foto

Nějaké moc patetické. Nemyslíte?

5 8
možnosti
JB

Já už do nich asi přestanu rýpat, budu je chválit za další sjednocování společnosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 201
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1699x
Zdravím Vás.
Jsem rybář, podnikatel-blbé slovo, ale jak jinak to nazvat (hudební nástroje, veselá dárky, armyshop, western, outdoor, hlavolamy, atd.), trochu cestovatel, hudebník, psavec (poezie, články, postřehy), motorista, vodák a ještě by se asi něco našlo.
Bezdětný, rozvedený, nezadaný-193 cm, 110 kg.
Lidé mne znají pod přezdívkou Azbest, ale zde se nicky nenosí.
Jsem pravicového smýšlení, ateista, ctím svobodu, jednání na rovinu a držení slova.
Mám rád přírodu, inteligentní humor, jasné formulace, přímý pohled, pevný stisk ruky, schopnost sebereflexe, cestování, rychlou jízdu (ale s body hospodařím), hudbu, bojové sporty, českou kinematografii a další věci.
Rediguju vlastní web www.azbestus.cz a eshop http://www.vtipne-darky.info/, či sportovní portál www.nordicwalker.cz , což jsou takové věci pro radost.
Nemám rád politiky a další křiváky, fanatiky, církve a náboženství, komunisty a jakoukoli formu totality, nesvobodu, asociálnost, ale ani nejsem nadšen z civilizace, plenění Země stejně, jako z forsáže technickéh

Seznam rubrik

Oblíbené články